Je bent hier: Klantenservice Wijzigen Abonnement

Waarmee kunnen wij je helpen?

Je bent hier: Klantenservice Wijzigen Abonnement
Mijn abonnement

Bekijk een overzicht van al je diensten op MijnON.nl.

Log in op je persoonlijke pagina en klik links in beeld op ‘Mijn Aansluiting’ (4e icoontje). Vervolgens vind je een overzicht van jouw huidige pakket. In de balk bovenin kun je nog kiezen uit actieve of aangevraagde diensten. Handig als je bijvoorbeeld nieuwe diensten hebt aangevraagd.


Naar Mijn ON >

Extra diensten aanvragen

Wil je extra zenders of Bellen Onbeperkt diensten toevoegen aan jouw pakket? Kies dan voor het icoon ‘Shop’. Hier kun je eenvoudig zenderpakketten aan- en uitzetten en Bellen Onbeperkt diensten aanvragen. Deze extra opties voegen wij direct toe aan jouw pakket. Zet je extra opties uit? Houd dan rekening met een opzegtermijn van één maand.


Wil je liever telefonisch diensten aanvragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Mijn pakket wijzigen

Heb je het idee dat jouw huidige abonnement niet meer helemaal aansluit bij je wensen, dan helpen wij je graag. Bekijk online ons aanbod voor klanten of bel ons voor de mogelijkheden.