Je bent hier: 2017 Ook in de toekomst de beste dienstverlening

Nieuws

Ook in de toekomst de beste dienstverlening

Sinds 2012 is ON al onderdeel van KPN en werken wij nauw met hen samen. Een hoge klanttevredenheid bevestigt het positieve effect hiervan op onze dienstverlening. Ook in de toekomst willen wij onze klanten het beste kunnen bieden. In de veranderende markt kan KPN daar als grootste telecomaanbieder van Nederland beter in voorzien. ON brengt daarom de komende jaren zijn klanten over naar het netwerk en de diensten van KPN.

Zorgeloos over

Ons team begeleidt de overgang met toewijding, in samenwerking met KPN. Wij vinden het belangrijk dat zo’n verandering voor de klant zorgeloos verloopt. Daarom gaan wij stapsgewijs te werk. Wij starten met een klein aantal klanten om de overgang te toetsen en later voor meer klanten mogelijk te maken.

Voorlopig verandert er niets

Op den duur gaan al onze klanten over naar KPN, maar voor de meeste klanten verandert er voorlopig niets. Zij kunnen gewoon hun huidige diensten blijven gebruiken en hoeven niets te doen. Wanneer er voor klanten iets wijzigt, dan informeren wij ze daar persoonlijk over.

Glasvezel blijft glasvezel

Als het zover is, worden klanten aangesloten op het betrouwbare glasvezelnetwerk van KPN. Alle voordelen van glasvezel blijven daarmee behouden. Maar dan wel op een netwerk dat continu verder ontwikkelt, zodat klanten ook in de toekomst gebruik kunnen maken van de beste kwaliteit.

Wat vertrouwd is, blijft

Eigenlijk blijven onze klanten gewoon klant, maar dan direct bij ons moederbedrijf. Daarom krijgen klanten geen nieuw jaarcontract. Ze zitten nergens aan vast. Bovendien behouden klanten hun bestaande ON e-mailadressen.

De klant gaat erop vooruit

Wij bieden straks iedere klant individueel een passend abonnement bij KPN aan. Uiteraard kunnen klanten ook een ander pakket samenstellen. Ons uitgangspunt is dat de klant erop vooruitgaat. Met aantrekkelijke nieuwe diensten, die de klant kan combineren voor extra voordeel zoals “KPN Compleet”. Maar ook een klantenservice die dag en nacht klaarstaat. En met speciale kortingen voor onze klanten streven wij naar een abonnementstarief dat bij overgang gelijk blijft of zelfs voordeliger wordt.

Dit artikel is geplaatst op 22-7-2017
Gerelateerde onderwerpen: Nieuws, KPN